در نمایشگاه امسال ستکا(سیری در تفکر کارآفرینانه) با ترجمه یکی از پرفروش ترین کتاب های کارآفرینی دنیا با عنوان (ترن هوایی کارآفرینی) حضور دارد.

شما دوستان عزیز می توانید برای تهیه این کتاب خواندنی به غرفه انتشارات پندار پارس واقع در سالن 106 دانشگاهی غرفه 148 مراجعه کنید.


ترن هوایی کارآفرینی(The Entrepreneur Roller Coaster)

دارن هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی به دلایل شکست اکثر کسب و کارهای کوچک و راه‌های عملی و کاربردی برای گذر از این شکست می‌پردازد. مواردی که او در این سفر هیجان‌انگیز ترن هوایی کارآفرینی به آنها می‌پردازد بسیار شگفت‌انگیز است بعد از خواندن این کتاب متوجه می‌شویم این دلایل اصلاً به مواردی همچون سرمایه، محل کسب‌وکار، اعتبار، مدیریت موجودی و رقبا ارتباط پیدا نمی‌کند

دارن هاردی بهترین استراتژی‌هایی را که از موفق‌ترین افراد سیاره زمین جمع‌آوری کرده است در 4 مهارت اصلی موردنیاز برای موفقیت دسته‌بندی کرده است و در فصول کتاب به تشریح آن‌ها می‌پردازد: فروش، استخدام، رهبری و بهره‌وری.

این کتاب برای شما مناسب خواهد بود اگر:

·  در رویاهایتان کسب‌وکاری برای خود را می‌بینید اما از ناشناخته‌های این راه هیجان‌انگیز می‌ترسید.

·  در حاشیه‌های مسیر قطار کارآفرینی مانده‌اید، نمی‌دانید چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد و برای رویارویی با آن‌ها باید چه‌کاری انجام دهید.

·  اکنون به‌عنوان یک کارآفرین مشغول به فعالیت هستید اما می‌خواهید مطمئن شوید که در مسیر صحیح موفقیت قدم برمی‌دارید.

این کتاب که در سال 2015 در امریکا به چاپ رسیده است جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار می‌باشد و توسط نشریه‌های بسیار معتبری همچون نیویورک‌تایمز و در رتبه بهترین و تأثیرگذارترین کتاب‌های این حوزه در 5 سال گذشته معرفی و برای مطالعه توصیه اکید شده است.

دارن هاردی کارآفرین، نویسنده، سخنران و مالک مجله SUCCESS در امریکا می باشد که یکی از موفق‌ترین مجلات توسعه مهارت‌های فردی و انگیزشی در دنیا محسوب میشود. او از طریق این مجله فرصت مصاحبه، یادگیری و آشنایی با بینش و تفکرات افراد موفق در دنیا همچون ریچارد برانسون، مارتا استوارت، استیو جابز، وارن بافت، دونالد ترامپ، آن سویینی، هوارد شولتز و جف  بزوس را بدست آورده است. در دو دهه گذشته، دارن هاردی به یک رهبر موفق در کسب‌وکار تبدیل‌شده است.

از او کتاب دیگری در بازار نشر ایران با نام “اثر مرکب” نیز چاپ شده که مورد استقبال قرارگرفته است.

هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی در 8 فصل با تشبیه لذت و هیجان موفقیت در کسب‌وکار و کارآفرینی به هیجان و لذت سوار شدن بر ترن هوایی، در هر فصل به توضیح و تشریح مهارت‌های موردنیاز برای موفقیت در کسب‌وکار می‌پردازد و در این راه تمام سعی خود را می‌کند که با بیانی جذاب، سلیس، تأثیرگذار و با استفاده از مثال‌ها و تجربیات شخصی خود و دیگر افراد موفق و بهره‌گیری از مطالب علمی و به‌روز این حوزه خواننده را در مسیر ایجاد و موفقیت در کسب‌وکار همراهی نماید.

یکی از هنرهای نویسندگی دارن هاردی در این کتاب این است که تکنیک‌های ارائه شده توسط او تنها در کشور خود و فرهنگ خاص آن کشور کاربرد ندارد بلکه اصول معرفی شده توسط او جهان‌شمول است به این معنی که خواننده ایرانی نیز با بهره‌گیری از این اصول به‌راحتی می‌تواند آن‌ها را به کار بسته و نتایج این مهارت‌ها را در کار خود ملموس مشاهده کند.

خواندن این کتاب به علت غنای علمی و اصول کاربردی که به خواننده منتقل می‌کند به همه دوستان در حوزه مدیریت و کارآفرینی توصیه می شود.